Pedály na simulátor

Nedaří se vám s projektem a nenašli jste vhodné místo, kde se zeptat? Napište sem.
Pravidla fóra
Tohle subfórum je určeno pro konzultaci ucelených nápadů, popřípadě řešení komplexnějších projektů, které opravdu není možné rozdělit na menší části.
Většinu problémů jde rozdělit na menší a ptát se na ně v konkrétních subfórech.
TPK77
Příspěvky: 8
Registrován: 03 čer 2020, 13:04
Reputation: 0

Pedály na simulátor

Příspěvek od TPK77 » 03 čer 2020, 13:28

Dobrý den, v oblasti arduina jsem nováček. Potřeboval bych poradit, nasměrovat.

Pro děti dělám pedály, které chci přes základnu volantu Thrustmaster T300 GT připojit na PlayStation 4. Nové pedály používají jako snímač LOAD CELL. Konkrétně následující, mám všechny včetně HX711 modulu :

BRZDA - 100kg - http://bit.ly/2v7etDR
SPOJKA A PLYN - 20kg - http://bit.ly/2ILHmJf

Stávající pedály, které chci nahradit, ovládají potenciometry takže výstupem který jde do základny volantu je napětí 0,5V - 3,3V podle zatížení pedálu. Výstup ze stávajících pedálů je lineární.

Chtěl bych vytvořit, nechat vytvořit, zařízení které mi umožní jednotlivé pedály kalibrovat, případně přiřadit na výstupu z nich nějakou křivku. Předpokládám, že vše by s arduinem neměl být problém, ale aktuálně s ohledem na nulové zkušenosti (rozblikal jsem diodu) nejsem stavu odhadnout o jak moc složitý problém se jedná a jaký vůbec použít HW ke zprovoznění výše uvedeného.

Mechaniku pedálů včetně zabudování snímačů mám kompletně hotovou, takže stačí "pouze" sestavit HW a naprogramovat.

Poradíte? Díky moc s pozdravem Tomáš ;)

ondraN
Příspěvky: 932
Registrován: 08 srp 2019, 20:01
Reputation: 0

Re: Pedály na simulátor

Příspěvek od ondraN » 03 čer 2020, 13:48

A nebylo by jedndušší dát k těm tenzometrickým můstkům analogové zesilovače a výstup brát přímo z nich? Nebo bude to arduino dělat i něco jiného, než převod na napětí?

TPK77
Příspěvky: 8
Registrován: 03 čer 2020, 13:04
Reputation: 0

Re: Pedály na simulátor