samozavlažovací systém by noobie - problémy, kam se podíváš

Nedaří se vám s projektem a nenašli jste vhodné místo, kde se zeptat? Napište sem.
Pravidla fóra
Tohle subfórum je určeno pro konzultaci ucelených nápadů, popřípadě řešení komplexnějších projektů, které opravdu není možné rozdělit na menší části.
Většinu problémů jde rozdělit na menší a ptát se na ně v konkrétních subfórech.
MaroNeumiProgramovat
Příspěvky: 7
Registrován: 26 zář 2019, 20:20
Reputation: 0

samozavlažovací systém by noobie - problémy, kam se podíváš

Příspěvek od MaroNeumiProgramovat » 26 zář 2019, 20:37

(pro netrpělivé a ty, kteří mají málo času, po "Dobrý den" prosím číst až od 3. odstavce, děkuji. :) )

Dobrý den,
na úvod řeknu, že jsem začátečník okolo elektrotechniky (...teda, kdysi jsem měl voltíka, jestli se to počítá :) ) a co se týče programování...no, myslím si, že můj nick to vystihuje docela dobře. Ale než otočíte oči vsloup a kliknete na šipku "ZPĚT", řeknu rychle, že základy programování ze střední a vysoké stále mám a nějaké programátorské evergreeny typu "Ahoj světe!" po dnech a nocích úmorného programování jsem schopný stvořit. No a nechybí mi nadšení a touha se něčemu novému naučit, která u nového koníčku je vždy důležitá :)

Abych ale vysvětlil proč píšu - jako spousta lidí jsem si vymyslel projekt, který se mi zdá užitečný a zároveň i ne nemožný naprogramovat. Jedná se o samozalévací systém. Nějakou základní kostru první verze programu jsem si vymyslel a začal po malých částech programovat...Bohužel, mé začátečnické znalosti mě zastavily poměrně záhy. Sedím nad tímhle poměrně dlouho a protože doopravdy nevím už kudy kam, tak jsem spolkl všechnu svou pýchu a rozhodl se, že se zeptám Vás - zkušenějších a moudřejších.