Jakou SIM používáte pro ALARM

Odpovědět
Uživatelský avatar
pavel1tu
Příspěvky: 2054
Registrován: 26 říj 2017, 08:28
Reputation: 0
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Jakou SIM používáte pro ALARM

Příspěvek od pavel1tu » 16 úno 2018, 18:02

Jaký tarif/předplacenku používáte ? Potřebuji jen SMS, bez dat, bez volání.

Zatím jsem na všechny alarmy nasadil M2N od TM, odesíláme po datech teploty, stavy baterie atd., SMS jen kontrolní jednou za týden + alarmové stavy, pak se těch přibližně 100Kč asi vyplatí.
UNO, NANO, Mikro, PRO mini, DUE, ESP32S2, RPi PICO
Pavel1TU
"Správně napsaný kod lze číst jako knihu"

T_O_M
Příspěvky: 25
Registrován: 15 srp 2017, 22:05
Reputation: 0

Re: Jakou SIM používáte pro ALARM

Příspěvek od T_O_M » 16 úno 2018, 22:56

Tarif od Vodafone za 10kč měsíčně + SMS. Je to mimo běžné nabídky, v podstatě prázdný tarif bez volných minut a SMS. Stačí se zeptat na prodejně.

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk


TomTP
Příspěvky: 37
Registrován: 19 lis 2017, 22:28
Reputation: 0

Re: Jakou SIM používáte pro ALARM

Příspěvek od TomTP » 17 úno 2018, 21:36

ČEZ mobil bez paušálu (jen pro zákazníky ČEZu) nebo O2 Machine s paušálem 20,- Kč/měs.

Uživatelský avatar
pavel1tu
Příspěvky: 2054
Registrován: 26 říj 2017, 08:28
Reputation: 0
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou SIM používáte pro ALARM

Příspěvek od pavel1tu » 18 úno 2018, 11:03

Děkuji,
ty ceny SMS jsou děsný, ještě se poohlednu po zahraničních SIM.

Na českých operátorech mne štve, že ta cena SMS je pořád kolem 2Kč, data když se vypotřebují, oznámení vám pošlou na tu SIM co máte v alarmu a další data si účtují poplatkem za každý kb nebo mb.

Ten ČEZ nemohu najít jak je to s výpovědní lhůtou, ale asi to také vyzkouším.
UNO, NANO, Mikro, PRO mini, DUE, ESP32S2, RPi PICO
Pavel1TU
"Správně napsaný kod lze číst jako knihu"

TomTP
Příspěvky: 37
Registrován: 19 lis 2017, 22:28
Reputation: 0

Re: Jakou SIM používáte pro ALARM

Příspěvek od TomTP » 19 úno 2018, 07:20

ČEZ:
viz všeobecné podmínky https://www.cez.cz/edee/content/file/mo ... 01_web.pdf
Zákazník je oprávněn ukončit Smlouvu uzavřenou na dobu neurčitou písemnou výpovědí s výpovědní dobou 30 dnů. Tato doba počíná běžet následující den po doručení výpovědi Zákazníka Poskytovateli.

Já osobně nemám žádný balíček, paušální platba nulová, jen jednou za měsíc udělám z alarmu kontrolní volání a hovor zvednu, mám tušení že po 3 měsících nepoužívání jinak ukončí smlouvu sami. Můžeš mít víc SIMek, mě poslali 3 kusy, pak jsou mezi nimi SMS zdarma (nevím tedy i jestli u toho nulového tarifu). SMS nepoužívám vůbec.

Co se týká plateb, tak dokud nedosáhneš na útratu minimálně 100,- Kč tam nic neplatíš, třeba rok. Po součtu útraty 100,- Kč a více ti přijde elektronická faktura.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů