Scoreboard

Odpovědět
AmosPestal
Příspěvky: 1
Registrován: 26 bře 2018, 12:46
Reputation: 0

Scoreboard

Příspěvek od AmosPestal » 26 bře 2018, 12:51

Zdravím,
chci udělat ukazatel score na fotbal. Velká tabule cca 100x50 cm a na ní domací:hosté a čas. Sedmisegmentový displej by jsem chtěl udělat z led pásku. Neměl by někdo program do arduina uno? popřípadě i schéma? Stačí mi jedno tlačítko +domácí, jedno tlačítko +hosté, a čas aby běžel od 0 do 45. pak stačí tlačítko na reset.

Axamith
Příspěvky: 530
Registrován: 09 srp 2017, 08:17
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Scoreboard

Příspěvek od Axamith » 26 bře 2018, 15:39

Fotbal mě nebaví, ale i tak napíšu svůj názor.
Určitě bych dal možnost góly tlačítky přičítat, ale i odečítat. Obsluha se může ukliknout, nebo gól nebude uznaný ... prostě mít tu možnost. Časomíru nejen do 45, ale i dále. Může se nastavovat. Možná by bylo zajímavé do 45 min. zelenou barvou, nad 45 minu. červenou (RGB pásky).
V každém případě zkus pohledat na webu, tohle určitě už někdo vymýšlel (nebo něco podobného).

jakubrichter
Příspěvky: 5
Registrován: 19 čer 2018, 21:26
Reputation: 0

Re: Scoreboard

Příspěvek od jakubrichter » 19 čer 2018, 21:46

Dobry den, jak se projekt vyvyji, resim velmi podobny a potrebuji radu.
Dekuji

jakubrichter
Příspěvky: 5
Registrován: 19 čer 2018, 21:26
Reputation: 0

Re: Scoreboard

Příspěvek od jakubrichter » 25 čer 2018, 17:44

Chtěl bych poprosit o pomoc s tímto projektem.
zdrojový kód bych zaslal emailem.
Můj email: jakubrichter@seznam.cz
děkuji předem

Wojta
Příspěvky: 184
Registrován: 22 črc 2017, 16:39
Reputation: 0

Re: Scoreboard

Příspěvek od Wojta » 26 čer 2018, 07:50

Pokud chcete pomoci, ptejte se tady, pokud je to nabídka práce, přesuňte to do práce ;) když sem dáte zdroják a napíšete problém, je tu mnoho lidí co pomůže

jakubrichter
Příspěvky: 5
Registrován: 19 čer 2018, 21:26
Reputation: 0

Re: Scoreboard

Příspěvek od jakubrichter » 26 čer 2018, 17:37

Dobrý den,
tabule je tvořena čtyřmi 7-segmentovými čísly tvořených programovatelným LED páskem v jednom kuse. Dvě jsou určeny pro góly domácích a hostů a dvě jsou pro minuty(0-90).
ovládání bude pomocí tlačítek.
jedno tlačítko pro reset, další pro domácí gól + a -, to samé pro hosty. Další tlačítko by bylo na spuštění času 0-45 a poslední tlačítko 45-90.
Problém je s tím časem. Góly přičítat a odečítat již jde, ale jakmile spustím časovač(který navíc ještě nefunguje dobře), tak nejdou přičítat góly.
poradíte někdo?
děkuji

Kód: Vybrat vše


const int buttonPin = 2;     // the number of the pushbutton pin
const int buttonPin2 = 3;     // the number of the pushbutton pin
const int buttonPin3 = 4;     // the number of the pushbutton pin
const int buttonPin4 = 5;     // the number of the pushbutton pin
const int buttonPin5 = 6;     // the number of the pushbutton pin

int buttonState = 0;         // variable for reading the pushbutton status
int buttonState2 = 0;         // variable for reading the pushbutton status
int buttonState3 = 0;         // variable for reading the pushbutton status
int buttonState4 = 0;         // variable for reading the pushbutton status
int buttonState5 = 0;         // variable for reading the pushbutton status

int DOMA=0;
int HOST=10;
int CAS1=20;
int CAS2=30;

long lastJob1=0;

#include <Adafruit_NeoPixel.h>
#ifdef __AVR__
  #include <avr/power.h>
#endif

// číslo PINu na Arduinu
#define PIN            6

// How many NeoPixels are attached to the Arduino?
#define NUMPIXELS      154

Adafruit_NeoPixel pixels = Adafruit_NeoPixel(NUMPIXELS, PIN, NEO_RGBW + NEO_KHZ800);


void setup() {  

  pixels.begin(); // This initializes the NeoPixel library.

  pinMode(PIN, OUTPUT);
  // initialize the pushbutton pin as an input:
  pinMode(buttonPin, INPUT);
  pinMode(buttonPin2, INPUT);
  pinMode(buttonPin3, INPUT);
  pinMode(buttonPin4, INPUT);
              
}

void loop() { 

  // read the state of the pushbutton value:
  buttonState = digitalRead(buttonPin);
  buttonState2 = digitalRead(buttonPin2);
  buttonState3 = digitalRead(buttonPin3);
  buttonState4 = digitalRead(buttonPin4);


  if (buttonState == HIGH) {

      digitWrite(0, DOMA=0, 2);
      digitWrite(0, HOST=10, 2);
      digitWrite(0, CAS1=20, 2);
      digitWrite(0, CAS2=30, 2);


      pixels.show();
            delay(1000);
} else {
      digitWrite(0, DOMA, 2);
      digitWrite(0, HOST, 2);
      digitWrite(0, CAS1, 2);
      digitWrite(0, CAS2, 2);
  }


      if (buttonState2 == HIGH) {
 
DOMA=DOMA+1;
      digitWrite(0, DOMA, 2);
      digitWrite(0, HOST, 2);
      pixels.show();
            delay(1000);      
  }  else {
    
      digitWrite(0, DOMA, 2);
      digitWrite(0, HOST, 2);
  }

      if (buttonState3 == HIGH) {
HOST=HOST+1;
      digitWrite(0, DOMA, 2);
      digitWrite(0, HOST, 2);
      pixels.show();
            delay(1000);      
  }  else {
    
      digitWrite(0, DOMA, 2);
      digitWrite(0, HOST, 2);
   
  }  

      if (buttonState4 == HIGH) {
    // turn LED on:
if (millis() > (1000 + lastJob1)) {
  
    // zde bude kód programu, který se v mém případě
    // vykoná každou 1 vteřinu (1000 ms)
        

    digitWrite(0, CAS2, 2);
    digitWrite(0, CAS1, 2);
  for(int CAS2=30; CAS2<34; CAS2++){
    for(int CAS1=20;CAS1<30;CAS1++){

      pixels.show();

  }
  }
  }

    lastJob1 = millis();  


    } 
    }
 
                                                                                        

void digitWrite(int digit, int val, int col){
  //use this to light up a digit
  //digit is which digit panel one (right to left, 0 indexed)
  //val is the character value to set on the digit
  //col is the predefined color to use, R,G,B or W
  //example: 
  //        digitWrite(0, 4, 2); 
  //would set the first digit
  //on the right to a "4" in green.
 
/*
// Letters are the standard segment naming, as seen from the front,
// numbers are based upon the wiring sequence
 
          A 2     
     ----------
    |          |
    |          |
F 1 |          | B 3
    |          |
    |     G 7  |
     ----------
    |          |
    |          |
E 6 |          | C 4
    |          |
    |     D 5  |
     ----------    dp 8
 
*/
//these are the digit panel character value definitions, 
//if color argument is a 0, the segment is off
  if (val==0){
    //segments F,A,B,C,D,E,G, dp
    segLight(digit,1,col);
    segLight(digit,2,col);
    segLight(digit,3,col);
    segLight(digit,4,col);
    segLight(digit,5,col);
    segLight(digit,6,col);
    segLight(digit,7,0);
  }
  if (val==1){
    segLight(digit,1,0);
    segLight(digit,2,0);
    segLight(digit,3,col);
    segLight(digit,4,col);
    segLight(digit,5,0);
    segLight(digit,6,0);
    segLight(digit,7,0);
  }
  if (val==2){
    segLight(digit,1,0);
    segLight(digit,2,col);
    segLight(digit,3,col);
    segLight(digit,4,0);
    segLight(digit,5,col);
    segLight(digit,6,col);
    segLight(digit,7,col);
  }
  if (val==3){
    segLight(digit,1,0);
    segLight(digit,2,col);
    segLight(digit,3,col);
    segLight(digit,4,col);
    segLight(digit,5,col);
    segLight(digit,6,0);
    segLight(digit,7,col);
  }
  if (val==4){
    segLight(digit,1,col);
    segLight(digit,2,0);
    segLight(digit,3,col);
    segLight(digit,4,col);
    segLight(digit,5,0);
    segLight(digit,6,0);
    segLight(digit,7,col);
  }
  if (val==5){
    segLight(digit,1,col);
    segLight(digit,2,col);
    segLight(digit,3,0);
    segLight(digit,4,col);
    segLight(digit,5,col);
    segLight(digit,6,0);
    segLight(digit,7,col);
  }
  if (val==6){
    segLight(digit,1,col);
    segLight(digit,2,col);
    segLight(digit,3,0);
    segLight(digit,4,col);
    segLight(digit,5,col);
    segLight(digit,6,col);
    segLight(digit,7,col);
  }          
  if (val==7){
    segLight(digit,1,0);
    segLight(digit,2,col);
    segLight(digit,3,col);
    segLight(digit,4,col);
    segLight(digit,5,0);
    segLight(digit,6,0);
    segLight(digit,7,0);
  }
  if (val==8){
    segLight(digit,1,col);
    segLight(digit,2,col);
    segLight(digit,3,col);
    segLight(digit,4,col);
    segLight(digit,5,col);
    segLight(digit,6,col);
    segLight(digit,7,col);
  }
  if (val==9){
    segLight(digit,1,col);
    segLight(digit,2,col);
    segLight(digit,3,col);
    segLight(digit,4,col);
    segLight(digit,5,col);
    segLight(digit,6,0);
    segLight(digit,7,col);
  }    

 if (val==10){
    //segments F,A,B,C,D,E,G, dp
    segLight(digit,8,col);
    segLight(digit,9,col);
    segLight(digit,10,col);
    segLight(digit,11,col);
    segLight(digit,12,col);
    segLight(digit,13,col);
    segLight(digit,14,0);
  }
  if (val==11){
    segLight(digit,8,0);
    segLight(digit,9,0);
    segLight(digit,10,col);
    segLight(digit,11,col);
    segLight(digit,12,0);
    segLight(digit,13,0);
    segLight(digit,14,0);
  }
  if (val==12){
    segLight(digit,8,0);
    segLight(digit,9,col);
    segLight(digit,10,col);
    segLight(digit,11,0);
    segLight(digit,12,col);
    segLight(digit,13,col);
    segLight(digit,14,col);
  }
  if (val==13){
    segLight(digit,8,0);
    segLight(digit,9,col);
    segLight(digit,10,col);
    segLight(digit,11,col);
    segLight(digit,12,col);
    segLight(digit,13,0);
    segLight(digit,14,col);
  }
  if (val==14){
    segLight(digit,8,col);
    segLight(digit,9,0);
    segLight(digit,10,col);
    segLight(digit,11,col);
    segLight(digit,12,0);
    segLight(digit,13,0);
    segLight(digit,14,col);
  }
  if (val==15){
    segLight(digit,8,col);
    segLight(digit,9,col);
    segLight(digit,10,0);
    segLight(digit,11,col);
    segLight(digit,12,col);
    segLight(digit,13,0);
    segLight(digit,14,col);
  }
  if (val==16){
    segLight(digit,8,col);
    segLight(digit,9,col);
    segLight(digit,10,0);
    segLight(digit,11,col);
    segLight(digit,12,col);
    segLight(digit,13,col);
    segLight(digit,14,col);
  }          
  if (val==17){
    segLight(digit,8,0);
    segLight(digit,9,col);
    segLight(digit,10,col);
    segLight(digit,11,col);
    segLight(digit,12,0);
    segLight(digit,13,0);
    segLight(digit,14,0);
  }
  if (val==18){
    segLight(digit,8,col);
    segLight(digit,9,col);
    segLight(digit,10,col);
    segLight(digit,11,col);
    segLight(digit,12,col);
    segLight(digit,13,col);
    segLight(digit,14,col);
  }
  if (val==19){
    segLight(digit,8,col);
    segLight(digit,9,col);
    segLight(digit,10,col);
    segLight(digit,11,col);
    segLight(digit,12,col);
    segLight(digit,13,0);
    segLight(digit,14,col);
  } 
 if (val==20){
    //segments F,A,B,C,D,E,G, dp
    segLight(digit,15,col);
    segLight(digit,16,col);
    segLight(digit,17,col);
    segLight(digit,18,col);
    segLight(digit,19,col);
    segLight(digit,20,col);
    segLight(digit,21,0);
  }
  if (val==21){
    segLight(digit,15,0);
    segLight(digit,16,0);
    segLight(digit,17,col);
    segLight(digit,18,col);
    segLight(digit,19,0);
    segLight(digit,20,0);
    segLight(digit,21,0);
  }
  if (val==22){
    segLight(digit,15,0);
    segLight(digit,16,col);
    segLight(digit,17,col);
    segLight(digit,18,0);
    segLight(digit,19,col);
    segLight(digit,20,col);
    segLight(digit,21,col);
  }
  if (val==23){
    segLight(digit,15,0);
    segLight(digit,16,col);
    segLight(digit,17,col);
    segLight(digit,18,col);
    segLight(digit,19,col);
    segLight(digit,20,0);
    segLight(digit,21,col);
  }
  if (val==24){
    segLight(digit,15,col);
    segLight(digit,16,0);
    segLight(digit,17,col);
    segLight(digit,18,col);
    segLight(digit,19,0);
    segLight(digit,20,0);
    segLight(digit,21,col);
  }
  if (val==25){
    segLight(digit,15,col);
    segLight(digit,16,col);
    segLight(digit,17,0);
    segLight(digit,18,col);
    segLight(digit,19,col);
    segLight(digit,20,0);
    segLight(digit,21,col);
  }
  if (val==26){
    segLight(digit,15,col);
    segLight(digit,16,col);
    segLight(digit,17,0);
    segLight(digit,18,col);
    segLight(digit,19,col);
    segLight(digit,20,col);
    segLight(digit,21,col);
  }          
  if (val==27){
    segLight(digit,15,0);
    segLight(digit,16,col);
    segLight(digit,17,col);
    segLight(digit,18,col);
    segLight(digit,19,0);
    segLight(digit,20,0);
    segLight(digit,21,0);
  }
  if (val==28){
    segLight(digit,15,col);
    segLight(digit,16,col);
    segLight(digit,17,col);
    segLight(digit,18,col);
    segLight(digit,19,col);
    segLight(digit,20,col);
    segLight(digit,21,col);
  }
  if (val==29){
    segLight(digit,15,col);
    segLight(digit,16,col);
    segLight(digit,17,col);
    segLight(digit,18,col);
    segLight(digit,19,col);
    segLight(digit,20,0);
    segLight(digit,21,col);
  }  

 if (val==30){
    //segments F,A,B,C,D,E,G, dp
    segLight(digit,22,col);
    segLight(digit,23,col);
    segLight(digit,24,col);
    segLight(digit,25,col);
    segLight(digit,26,col);
    segLight(digit,27,col);
    segLight(digit,28,0);
  }
  if (val==31){
    segLight(digit,22,0);
    segLight(digit,23,0);
    segLight(digit,24,col);
    segLight(digit,25,col);
    segLight(digit,26,0);
    segLight(digit,27,0);
    segLight(digit,28,0);
  }
  if (val==32){
    segLight(digit,22,0);
    segLight(digit,23,col);
    segLight(digit,24,col);
    segLight(digit,25,0);
    segLight(digit,26,col);
    segLight(digit,27,col);
    segLight(digit,28,col);
  }
  if (val==33){
    segLight(digit,22,0);
    segLight(digit,23,col);
    segLight(digit,24,col);
    segLight(digit,25,col);
    segLight(digit,26,col);
    segLight(digit,27,0);
    segLight(digit,28,col);
  }
  if (val==34){
    segLight(digit,22,col);
    segLight(digit,23,0);
    segLight(digit,24,col);
    segLight(digit,25,col);
    segLight(digit,26,0);
    segLight(digit,27,0);
    segLight(digit,28,col);
  }
  if (val==35){
    segLight(digit,22,col);
    segLight(digit,23,col);
    segLight(digit,24,0);
    segLight(digit,25,col);
    segLight(digit,26,col);
    segLight(digit,27,0);
    segLight(digit,28,col);
  }
  if (val==36){
    segLight(digit,22,col);
    segLight(digit,23,col);
    segLight(digit,24,0);
    segLight(digit,25,col);
    segLight(digit,26,col);
    segLight(digit,27,col);
    segLight(digit,28,col);
  }          
  if (val==37){
    segLight(digit,22,0);
    segLight(digit,23,col);
    segLight(digit,24,col);
    segLight(digit,25,col);
    segLight(digit,26,0);
    segLight(digit,27,0);
    segLight(digit,28,0);
  }
  if (val==38){
    segLight(digit,22,col);
    segLight(digit,23,col);
    segLight(digit,24,col);
    segLight(digit,25,col);
    segLight(digit,26,col);
    segLight(digit,27,col);
    segLight(digit,28,col);
  }
  if (val==39){
    segLight(digit,22,col);
    segLight(digit,23,col);
    segLight(digit,24,col);
    segLight(digit,25,col);
    segLight(digit,26,col);
    segLight(digit,27,0);
    segLight(digit,28,col);
  }       
}
//END void digitWrite()
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
 
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
void segLight(char digit, int seg, int col){ 
  //use this to light up a segment
  //digit picks which neopixel strip
  //seg calls a segment
  //col is color
  int color[3];
 
  //color sets
    if (col==0){ //off
      color[0]={0};
      color[1]={0};
      color[2]={0};
    }
    if (col==1){ //red
      color[0]={255};
      color[1]={0};
      color[2]={0};
    }
    if (col==2){ //green
      color[0]={0};
      color[1]={255};
      color[2]={0};
    }
    if (col==3){ //blue
      color[0]={0};
      color[1]={0};
      color[2]={255};
    }
    if (col==4){ //white -- careful with this one, 3x power consumption
      //if 255 is used
      color[0]={100};
      color[1]={100};
      color[2]={100};
    }
 
      if (col==5){ //yellow
      color[0]={220};
      color[1]={150};
      color[2]={0};
    }
        if (col==6){ //
      color[0]={0};
      color[1]={150};
      color[2]={150};
    }
        if (col==7){ //
      color[0]={150};
      color[1]={0};
      color[2]={150};
    }
        if (col==8){ //
      color[0]={220};
      color[1]={50};
      color[2]={50};
    }
        if (col==9){ //
      color[0]={200};
      color[1]={100};
      color[2]={0};
    }
        if (col==10){ // 
      color[0]={0};
      color[1]={50};
      color[2]={200};
    }
 
  //sets are 0-7, 8-15, 16-23, 24-31, 32-39, 40-47, 48-55, 56
  //seg F
  if(seg==1){
    //light first 8
    for(int i=0; i<7; i++){
     pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
    }  
  }
  //seg A
  if(seg==2){
      //light second 8
      for(int i=7; i<14; i++){
      pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
      } 
  }
  //seg B
  if(seg==3){
      for(int i=14; i<21; i++){
      pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
      }   
  }
  //seg C
  if(seg==4){
      for(int i=21; i<28; i++){
      pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
      }   
  }
  //seg D
  if(seg==5){
      for(int i=28; i<35; i++){
      pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
      }   
  }
  //seg E
  if(seg==6){
      for(int i=35; i<42; i++){
      pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
      }   
  }
  //seg G
  if(seg==7){
      for(int i=42; i<49; i++){
      pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
      }   
  }
  //seg F2
  if(seg==8){
    //light first 8
    for(int i=49; i<56; i++){
     pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
    }  
  }
  //seg A2
  if(seg==9){
      //light second 8
      for(int i=56; i<63; i++){
      pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
      } 
  }
  //seg B2
  if(seg==10){
      for(int i=63; i<70; i++){
      pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
      }   
  }
  //seg C2
  if(seg==11){
      for(int i=70; i<77; i++){
      pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
      }   
  }
  //seg D2
  if(seg==12){
      for(int i=77; i<84; i++){
      pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
      }   
  }
  //seg E2
  if(seg==13){
      for(int i=84; i<91; i++){
      pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
      }   
  }
  //seg G2
  if(seg==14){
      for(int i=91; i<98; i++){
      pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
      }   
  }
  //seg F3
  if(seg==15){
    //light first 8
    for(int i=98; i<102; i++){
     pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
    }  
  }
  //seg A3
  if(seg==16){
      //light second 8
      for(int i=102; i<106; i++){
      pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
      } 
  }
  //seg B3
  if(seg==17){
      for(int i=106; i<110; i++){
      pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
      }   
  }
  //seg C3
  if(seg==18){
      for(int i=110; i<114; i++){
      pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
      }   
  }
  //seg D3
  if(seg==19){
      for(int i=114; i<118; i++){
      pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
      }   
  }
  //seg E3
  if(seg==20){
      for(int i=118; i<122; i++){
      pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
      }   
  }
  //seg G3
  if(seg==21){
      for(int i=122; i<126; i++){
      pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
      }   
  }  
  //seg F4
  if(seg==22){
    //light first 8
    for(int i=126; i<130; i++){
     pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
    }  
  }
  //seg A4
  if(seg==23){
      //light second 8
      for(int i=130; i<134; i++){
      pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
      } 
  }
  //seg B4
  if(seg==24){
      for(int i=134; i<138; i++){
      pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
      }   
  }
  //seg C4
  if(seg==25){
      for(int i=138; i<142; i++){
      pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
      }   
  }
  //seg D4
  if(seg==26){
      for(int i=142; i<146; i++){
      pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
      }   
  }
  //seg E4
  if(seg==27){
      for(int i=146; i<150; i++){
      pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
      }   
  }
  //seg G4
  if(seg==28){
      for(int i=150; i<156; i++){
      pixels.setPixelColor(i,color[0],color[1],color[2]);
      }   
  }
}
//END void segLight()
//

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////



Přílohy
tabule.JPG

Wojta
Příspěvky: 184
Registrován: 22 črc 2017, 16:39
Reputation: 0

Re: Scoreboard

Příspěvek od Wojta » 27 čer 2018, 15:54

Hlavní problém je to že kód vlastně "nestíhá." Ty tlačítka kontroluje mezi spoustou dalších instrukcí a jakmile jednou prošvihne stisknuté tlačíko, musí dojet zbylé instrukce (což udělá spoždění) a pak ho zkontrolovat znovu. Aby jsme tomu zabránili, používají se v programu většinou perušení. Když někdo zmáčkne tlačítko, program pouze dodělá instrukci kterou prováděl a odskočí si aby provedl to co se má udělat po stisku tlačítka. Když to dodělá, vrátí se zase k hlavnímu programu. To co by jste tedy potřeboval udělat jsou přerušení pro tlačítka (alespoň + a - gólů). Pokud se netrápíte s angličtinou je nejlepším zdrojem www.arduino.cc/reference/en/language/fu ... interrupt/. Tím bych tedy začal, nastavit si tlačítka tak aby se při jejich stisku zavolalo přerušení. Časovač se dá potom ještě opravit za pomoci čítače a zase přerušení ale o tom kdyžtak později.

rejze69
Příspěvky: 174
Registrován: 02 dub 2018, 18:56
Reputation: 0

Re: Scoreboard

Příspěvek od rejze69 » 30 čer 2018, 16:30

Taky jsem koukal, že je tam několikrát delay po 1s. To svižnosti reakcí taky příliš neprospívá.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů